| 
 
 | 
				
				
					
	
		
			| 
	در دنياي امروز اسناد و مدارک از چنان اهميتي برخوردار شده اند که "فرهنگ مستندسازي ديجيتال" در سراسر دنيا کاملا پذيرفته شده و در اولويت سياست هاي کاري تمامي سازمان ها ، شرکت ها ، نهادهاي دولتي و غير دولتي قرار گرفته است تا بتوانند در کمترين زمان ممکن و با بيشترين دقت به اهداف خود دست پيدا کنند. 
	ماژول مديريت اسناد جهت ثبت و نگهداري اسناد اداري شرکت يا سازمان به کار مي رود  و در واقع کارهاي مربوط به بخش دبير خانه را در شرکت انجام مي دهد. 
	امکانات موجود در سيستم مديريت اسناد : 
	
		امکان تعريف انواع مختلفي از اسناد مانند : نامه هاي وارده ، نامه هاي صادره، قراردادهاي رسمي (موقت)،پيش فاکتور و صورتحساب هاي رسمي و موقت و ...
		امکان ثبت اطلاعات مربوط به هر سند مانند : تاريخ  و شماره سند و
		امکان جستجو در بين اسناد بر اساس تاريخ ثبت و شماره و
		امکان اضافه کردن فايل نا محدود به هر سند
		امکان تعريفسطوح محرمانگي براي هر نوع سند
		اعلام اخطار در مورد ثبت سند تکراري
		ارجاع اسناد به کاربران ديگر و يا گروهي از کاربران
		پشتيبان گيري از فايل ها
		پشتيبان گيري از فايل ها با داشتن backup هوشمند براي هر بانک
		... |  |